Promocje
Neutralizer w słoiczku
Neutralizer w słoiczku
36,00 zł 28,80 zł
Róż B we wkładzie
Róż B we wkładzie
36,00 zł 18,00 zł
Kredka do brwi
Kredka do brwi
39,00 zł 31,20 zł
Box na 3 wkłady typu A
Box na 3 wkłady typu A
32,00 zł 19,00 zł
szt.
Kamuflaż w boxie
Kamuflaż w boxie
56,00 zł 28,00 zł
Książka "Dobry wizerunek" Małgorzata Kosiak
Książka "Dobry wizerunek" Małgorzata Kosiak
39,00 zł 31,20 zł
szt.
Brokat Glimmer Effects
Brokat Glimmer Effects
40,00 zł 20,00 zł
Box na 12 wkładów typu A
Box na 12 wkładów typu A
87,00 zł 52,00 zł
szt.
Cień Moondust we wkładzie
Cień Moondust we wkładzie
59,00 zł 41,30 zł
Rozświetlacze Lumiére
Rozświetlacze Lumiére
115,00 zł 92,00 zł
Gąbeczka do podkładu Perfect Blending
Gąbeczka do podkładu Perfect Blending
43,00 zł 26,40 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

ILE MAM CZASU NA ZAPŁATĘ?

Od momentu zamówienia czekamy 7 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu, wysyłamy maila z przypomnienie o płatności. Jeżeli klient nie dokona płatności w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości email, jesteśmy zmuszeni usunąć zamówienie o czym klient zostanie poinformowany.

DOKONAŁAM ZAKUPU, KIEDY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ?

Złożone zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy.

NIE MOGĘ ODEBRAĆ PRZESYŁKI. CO ZROBIĆ?

Jeżeli z jakiegoś powodu klient nie odebrał przesyłki, kurier będzie jeszcze raz próbował dostarczyć paczkę. Do każdej przesyłki dołączamy numer telefonu osoby zamawiającej, aby umożliwić kurierowi kontakt z klientem i ułatwić ustalenie dostawy. Gdy jednak nie odebrałeś zakupionej paczki od kuriera, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@make-upstudio.pl lub telefonicznie: +48 602 458 066.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU?

Oczywiście. Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania zakupu. Należy towar wysłać lub doręczyć osobiście do naszego sklepu Make-Up Studio, ul. Zgoda 13/210, 00-012 Warszawa (sklep czynny w tygodniu w godz. 9-15).
Zwrot Towaru należy dokonać z dokumentami zakupu (paragon, faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem. Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania.

CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, jest innym niż zamówiony produkt lub różni się od opisu na naszej stronie, prosimy o kontakt mailowy na sklep@make-upstudio.pl lub telefonicznie +48 602 458 066.
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów reklamacji, sprawdź nasz regulamin sklepu.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY?

  • zapłatą przelewem tradycyjnym na konto, które Klient otrzymuje po złożeniu zamówienia w mailu z zamówieniem
  • płatnością przy odbiorze osobistym
  • płatnością online za pośrednictwem Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl) oraz kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
  • płatnością odroczoną PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO?

Zapraszamy do naszego showroomu:
ul. Zgoda 13/210
00-012, Warszawa
w godzinach otwarcia (pon.–pt.) 9:00-15:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl